Osnovna škola Podbrežje..Elementary School Podbrežje

2_skolski-trg.jpg

….

Škola kao generator javnog prostora – Izgradnja škole kao javnog i društvenog sadržaja koristi se za generiranje školskog trga – potencijalnog centra naselja, mjesta ispreplitanja i susreta djece, njihovih roditelja te ostalih različitih korisnika. Oko središnjeg školskog trga se grupiraju školski i sportski sadržaji tvoreći prostor prikladnog pješačkog mjerila.

Škola je koncipirana kao modificirani trotrakt – kompaktan volumen s učionicama organiziranim oko središnjeg polja sadržaja i dvoetažnog višenamjenskog prostora. Ovaj prostor s auditorijem koncipiran je kao mjesto susreta, izmjene, odmora i zajedničkog učenja.

..

School as a public building creates a spacious school square – a potential new city center, place of encounter between students, teachers, parents and other users. School and sports facilities are grouped around the square creating a public space of pedestrian scale.

The school is organised as a modified three-tract building – a compact volume with classrooms organised around a central multifunctional space of different uses. The auditorium with double-height is envisioned as a place of gathering, exchange, communal studying and taking a break.

….

….

Učionice kvadratičnog tlocrta omeđene djelomično ostakljenim stijenama omogućuju različite oblike učenja u manjim ili većim grupama ali i širenje procesa rada u prostore između – niše, komunikacije i auditorij. 

Fleksibilni konstruktivni sustav omogućuje laku transformaciju prostora u obrazovni pejzaž (learning landscape). Umjesto tradicionalnih učionica moguće je formirati sklopove koji kombiniraju čvrste jedinice i promjenjive zone. Učionice (prostorije) u tom slučaju se zamjenjuju prostorima za učenje što omogućuje različite prostorne interpretacije i primjenu novih nastavnih metoda.

..

Classrooms with a square plan are encircled with occasional glass panels and can host different learning organisations, in small or large groups, while creating a possibility of permeation of working into halls, auditorium, and niches.

The flexible structural organisation enables easy transformations of the original layout. The traditional line of classrooms can be transformed into a few different flexible sets; with a fixed zone and a flexible one. The classrooms are replaced with learning spaces which create an opportunity for different space interpretations and learning/teaching methods.

….

OSP_dijagram_4_2048.jpg
OSP_dijagram_4_2048.jpg
2_kat.jpg
OSP_dijagram_1_2048.jpg
01_zracni.jpg
1_pvn.jpg
04_pogled-jug.jpg
03_pogled-sjever.jpg

….

OSNOVNA ŠKOLA PODBREŽJE

LOKACIJA: Zagreb

GODINA PROJEKTIRANJA: 2017.

INVESTITOR: Grad Zagreb

POVRŠINA: Površina obuhvata: 16.800 m² / Ukupna brutto površina: 6.252 m²

PROJEKTNI TIM: Marin Mikelić, Tomislav Vreš, Sara Pavlov, Alma Špoljarec

SURADNICI: Marija Barović, Natalija Šarlija, Viktor Vdović, Dora Gorenak

VIZUALIZACIJE: Jadranko Kereković i Sara Pavlov

TIP PROJEKTA: Natječaj, 5. nagrada

..

ELEMENTARY SCHOOL PODBREŽJE

LOCATION: Zagreb

PROJECT DATE: 2017

CLIENT: Zagreb

AREA: Site area: 16.800 m² / Total floor area: 6.252 m²

DESIGN TEAM: Marin Mikelić, Tomislav Vreš, Sara Pavlov, Alma Špoljarec

ASSOCIATES: Marija Barović, Natalija Šarlija, Viktor Vdović, Dora Gorenak

VISUALISATIONS: Jadranko Kereković and Sara Pavlov

PROJECT TYPE: Competition, 5. prize

….

 
OOKS_zracna_web2 copy.jpg